16 februari 2011

Weekendje weg

Na een heel drukke  maand januari, hadden wij vorig weekend een weekendje geboekt
in Zeeland om even te ontstressen. Na een flinke wandeling in Middelburg hebben
we een superlekkere 'Winterkoffie' gedronken. Man, wat heeft dit gesmaakt.


Zaterdagavond hebben we overnacht in Domburg waar we heerlijk Mexicaans gegeten
hebben. Zondagmorgen een flinke strandwandeling, wat kan dit toch deugd doen ...


En nu verlangen naar een volgende Zeeland uitstap (waar ik toch een beetje mijn hart verloren heb

2 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van de mooie stranden van Zeeland. Het Banjaardstrand heeft mijn voorkeur. Jouw strandfoto's doen me even mee genieten. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ilse,
    ook wij zijn gek van de stranden in Zeeland, maar ook de sfeer en rust die er heerst in Zeeland.
    Waar precies is het Banjaardstrand. Heb je ook
    leuke logeertips ?

    BeantwoordenVerwijderen