18 december 2012

Haken en Breien

Vorige maand volgde ik een workshop haken en maakte ik een oranje mandje in zpagetti, heel leuk om mee te werken. Omdat mijn kussentjes wel wat aankleding konden gebruiken besloot ik ook maar eens te breien met zpagetti en ik vind het resultaat wel geslaagd. Hierna had ik de smaak echt wel te pakken en breide nog een cowlsjaal voor Arwen en een muts voor mijzelf. De haakpennen en breinaalden worden hier zeker nog niet opgeborgen, nu nog even zoeken naar nieuwe ideetjes.

1 opmerking:

  1. Goed bezig zeg! Ken je Ravelry.com? Daar vind je werkelijk alle patronen die online beschikbaar zijn en de resultaten van andere hakers / breiers. Je moet je wel aanmelden (is gratis), maar dat is echt de moeite waard! (en een Engels patroon volgen is appeltje-eitje aangezien er genoeg vertalingen op internet zijn en het gelukkig geen hoogstaande literatuur is :-))

    BeantwoordenVerwijderen